Διαβούλευση επί των κανόνων ΔΙ.Ε.Π.Π.Υ. (Διακίνησης και Εμπορίας Προϊόντων και Παροχής Υπηρεσιών)

Μπορείτε να συμμετέχετε με τα σχόλιά σας στη διαβούλευση επί των κανόνων ΔΙ.Ε.Π.Π.Υ. (Διακίνησης και Εμπορίας Προϊόντων και Παροχής Υπηρεσιών), που παρουσιάζονται παρακάτω.

 

Για σχολιασμό επί των επιμέρους άρθρων, μπορείτε να μεταβείτε στο Forum μας, στη διεύθυνση https://forum.gge.mindev.gov.gr/viewforum.php?f=32, και να επιλέξετε το κατάλληλο θέμα για το συγκεκριμένο άρθρο που επιθυμείτε.

4 Απαντήσεις

  1. Πολύ σωστό .
    Το νερό θα πρέπει να έρχεται σε κανάτα υποχρεωτικά . Αν ο πελάτης επιθυμεί εμφιαλωμένο τότε ναι .
    Το ίδιο θα πρέπει να ισχύει και για το ψωμί . Μόνο μετά από παραγγελία .

  2. Για το αρ. 72, παρ. 5: Επειδή μέχρι και σήμερα, και συμβαίνει χρέωση κουβέρ σε πολύ λίγα καταστήματα, αλλά το να σου φέρνουν εμφιαλωμένο νερό ή ψωμί στο τραπέζι χωρίς να το ζητήσει ο πελάτης (και ο καταναλωτής πρέπει να τους πει να το πάρουν πίσω) είναι πολύ συχνό, προτείνω την εξής εναλλακτική διάταξη:
    “Τα καταστήματα εστίασης του άρθρου 69 της παρούσας δεν επιτρέπεται να χρεώνουν
    στην πελατεία τους αξία που αφορά σε «ΚΟΥΒΕΡ» (π.χ. σερβίτσια, μαχαιροπήρουνα, πετσέτες κ.λπ.). Κανένα προϊόν δεν προσφέρεται πριν την επίδοση καταλόγου (έντυπου ή ηλεκτρονικού) στον καταναλωτή. Κανένα προϊόν (όπως π.χ. εμφιαλωμένο νερό, ψωμί) δεν προσφέρεται και χρεώνεται χωρίς προηγούμενη παραγγελία του καταναλωτή.”
    Η αντικατάσταση της λέξης συναίνεσης με τη λέξη παραγγελία γίνεται για να αντιμετωπιστεί η επιθετική (ψυχολογικά) επιβολή προϊόντων που δεν επιθυμεί ο καταναλωτής αλλά δεν θέλει να έρθει σε αντιπαράθεση με τον καταστηματάρχη αλλά και για να προστατεύσει τους αλλοδαπούς που δεν γνωρίζουν τα δικαιώματά τους και υποθέτουν ότι τα συγκεκριμένα προϊόντα είναι προσφορά του καταστήματος. Άλλωστε, ποτέ το κατάστημα δεν λέει το κόστος τους πριν τα αφήσει και ο καταναλωτής συνήθως δεν έχει δει καν τον κατάλογο.
    Το ζήτημα του προστίμου της παρ. 6 μπορεί σχετικά εύκολα να αποδειχθεί (με την απόδειξη), αλλά η προσφορά προϊόντων που δεν έχουν παραγγελθεί από τον πελάτη είναι πρακτικά αδύνατο να αποδειχθεί. Άρα είναι απαραίτητο μετά την ψήφιση του νόμου να γίνει και καμπάνια ενημέρωσης του κόσμου ΚΑΙ των τουριστών. Μόνο τότε οι καταστηματάρχες θα σταματήσουν τη συγκεκριμένη πρακτική.

  3. Να γίνει ευρεία ενημέρωση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μετά την ψήφιση του νόμου !!!!
    Όπως και έγγραφη ενημέρωση, των προέδρων καταστημάτων εστίασης !!!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβουλεύσεις

Share: